Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente

Roimpact
Foto: Ozan KOSE / AFP / Profimedia

Nu a fost introdusa o sursa

Redacția

964

Mircea Lucescu spune că două dintre campioanele recente ale României au fost stabilite în culise

Mircea Lucescu a stârnit controverse în mediul fotbalistic românesc după ce a sugerat că două dintre campioanele recente ale României, Unirea Urziceni și Oțelul Galați, nu au obținut titlurile doar pe teren, ci și în culise.

În cadrul evenimentului EuroCast 2024, Lucescu a făcut afirmații îndrăznețe, sugerând că anumite echipe au câștigat titluri de campioane din motive mai puțin sportive. Acesta a declarat că în perioada respectivă nu era nevoie de el în fotbalul românesc, aluzionând la faptul că anumite echipe ar fi obținut victoriile datorită unor influențe din culise.

„Câștigau echipele pe care le voiau ei. Unirea Urziceni a câștigat pentru că a vrut cineva, Oțelul Galați a câștigat tot pentru că a vrut cineva. S-au dat bani mulți atunci. Așa se spune, așa am auzit”, a declarat Lucescu.

Reacția oficială a formației Oțelul Galați nu a întârziat să apară, respingând categoric acuzațiile și susținând integritatea și meritul sportiv al titlului de campioană obținut în sezonul 2010-2011. Clubul a subliniat că victoria a fost rezultatul muncii asidue și a dedicării întregului colectiv al echipei, sub conducerea antrenorului Dorinel Munteanu.

De asemenea, Oțelul Galați a solicitat retragerea afirmațiilor care au afectat reputația clubului și a reafirmat angajamentul său față de valorile de integritate și corectitudine în sport. Clubul și-a exprimat în continuare respectul pentru toți cei implicați în fotbal și a subliniat dorința sa de a promova un mediu sportiv bazat pe respect și fair-play.

Roimpact

Presa la un click depărtare.

Categorii

Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente


VOX Press - Partenerul tău în publicitate

2025