Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente

Roimpact
Foto Instagram/ana_obregon_oficial

Nu a fost introdusa o sursa

Redacția

991

O femeie a folosit sperma congelată a fiului său mort pentru a avea o fiică. Cum a fost posibil

Ana Obregon, în vârstă de 69 de ani, a devenit mamă din nou în urmă cu un an, când a adus pe lume o fiică prin intermediul unei mame surogat, șocând lumea atunci când a dezvăluit că tatăl fetiței este fiul ei, Aless Lequio, relatează Mirror.

Fiul actriței spaniole a murit de cancer la vârsta de 27 de ani, în 2020, iar înainte de a muri, Obregon a vrut să îndeplinească „ultima dorință" a fiului său. Astfel, a folosit o mostră de spermă pentru a concepe un copil prin intermediul unei mame surogat. În martie anul trecut, s-a născut micuța Anita, care tocmai a împlinit un an de viață. Obregon a descris-o pe micuță ca fiind o „copie" a tatălui ei.

Ana Obregon a celebrat prima zi de naștere a micuței printr-o postare emoționantă pe Instagram, lăudându-și fiul regretat pentru calitățile sale generoase, curajoase și solidare și exprimându-și convingerea că Anita va crește cu aceleași trăsături de personalitate.

De asemenea, Obregon a dezvăluit identitatea tatălui micuței imediat după nașterea acesteia, anul trecut, arătând că Anita este de fapt „nepoata" ei.

Fetița s-a născut într-un spital din Miami, SUA, iar mama ei biologică este o cubaneză care locuiește în Florida. Obregon a optat pentru o mamă surogat în SUA deoarece această practică este ilegală în Spania, însă adoptarea unui copil născut în străinătate este legală.

Actrița a declarat că nu exclude posibilitatea de a mai aduce pe lume și alți copii ai fiului său prin aceleași metode, deoarece Aless Lequio își dorea inițial să aibă cinci copii.

Roimpact

Presa la un click depărtare.

Categorii

Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente


VOX Press - Partenerul tău în publicitate

2025