Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente

Roimpact
Gasca zurli

Nu a fost introdusa o sursa

Redacția

998

În ce relații sunt Mirela Retegan și Vero Căliman după demisia din Gașca Zurli. „Nu a fost ușor pentru mine și sunt sigură că nici pentru ea”

La începutul lunii martie, spectacolul Gașca Zurli a fost zguduit de o criză majoră, odată ce trei dintre membrii săi de bază și-au înaintat demisiile. Vero Căliman, cunoscută pentru rolul Fetiței Zurli, Ionuț Varodi, care interpreta personajul Bucătărașul Lulu, și Răzvan Marina, care îl juca pe Truli, au decis să plece din echipă, invocând "acțiuni neprietenoase" ca motiv principal.

Această mutare neașteptată a stârnit îngrijorări în rândul fanilor și a echipei de producție, punând în pericol viitorul spectacolului Gașca Zurli. Vero Căliman a surprins pe toată lumea anunțând că își va lăsa în urmă rolul Fetiței Zurli și se va concentra pe interpretarea personajului femeii Veronica. Această schimbare bruscă a generat numeroase speculații în rândul comunității Zurli și a suscitat întrebări legate de continuarea spectacolului.

Gașca Zurli, unul dintre cele mai îndrăgite spectacole pentru copii, a fost afectată profund de plecarea celor trei membri ai echipei. Aceștia nu numai că aduceau o energie aparte pe scenă, dar erau și iubiți de micuți pentru interpretările lor captivante și pline de culoare.

În ciuda acestor schimbări neașteptate, producătorii și restul echipei își exprimă speranța că vor putea găsi soluții pentru a depăși această perioadă dificilă și pentru a menține în continuare Gașca Zurli în lumina reflectoarelor. Cu toate acestea, este clar că demisiile celor trei membri ai echipei au generat o situație delicată, iar viitorul spectacolului rămâne incert în acest moment.

Roimpact

Presa la un click depărtare.

Categorii

Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente


VOX Press - Partenerul tău în publicitate

2025