Acasă
politică
advertoriale
actualitate
administrație publică
monden
business
economie
cultură
sport
sci-Tech
evenimente
Nu a fost introdusa o sursa
Redacția
902
Meghan Markle, soția prințului Harry, a lansat joi un nou brand de lifestyle denumit după casa lor din California, a confirmat un purtător de cuvânt al ducesei pentru AFP.
O pagină de Instagram și un site web intitulat "American Riviera Orchard" au fost lansate online încă de joi.
Deși lansarea acestui brand nu a fost anunțată oficial, detalii despre acesta nu sunt cunoscute.
Pe site-ul web se poate vedea doar un logo brodat, iar pe contul de Instagram, un videoclip care arată pe cineva aranjând flori într-o vază sau pe Meghan într-o bucătărie.
Descrierea contului de Instagram indică simplu: "de Meghan, Ducesa de Sussex". Unul dintre purtătorii săi de cuvânt a confirmat pentru AFP că Meghan este implicată în acest nou proiect, dar nu a oferit alte detalii.
Se presupune că acest brand va fi o continuare a fostului ei blog de succes "The Tig", pe care actrița americană l-a închis înainte de a se căsători cu Prințul Harry.
Cuplul princiar a anunțat în 2020 că se retrage din familia regală și se mută în California. De atunci, contul lor de Instagram nu a mai fost actualizat.
Cu toate acestea, Harry și Meghan nu au părăsit sfera mediatică. Ei au criticat în special familia regală într-un serial documentar de pe Netflix și într-o autobiografie scrisă de prinț.